Sugedo kondicionieriai


Mano siaubui, šią vasarą nutiko baisiausias dalykas – sugedo kondicionieriai visame viešbutyje. Tai yra mums, mūsų viešbučiui, nuostolinga vasara. Nes svečiai buvo nepatenkinti.

Kaip bandėme užglostyti problemą

Taigi, pavasarį kondicionieriai dar veikė puikiai, tačiau vos prasidėjus vasaros sezonui, jie iškart ėmė rodyti kaprizus. Kadangi jie visi gedo skirtingais tempais ir tiesiog „atsijunginėjo‘‘ vienas po kito, tai mes labai ir nesistebėjome, kodėl čia viskas taip vyksta. Žinojome, kad kondicionieriai buvo pirkti iš tokios vietos, kur jau pigiau tai nieko nerasime. Kiniška produkcija, net neturinti garantijos. Jeigu būtume pirkę bent keliais eurais brangiau, dabar gal nebūtų tekę patirti tiek nuostolių. Štai tau ir pamoka apie tai, kiek kartų turi sumokėti skūpus. Daug, nes nuvilti klientai yra ne tik pagedęs inventorius, bet ir ilgam sugadintas vardas, kurį atstatyti gal bus ne taip ir lengva.

Kondicionierių tvarkymasTaigi, kai sugedo pirmieji du kondicionieriai, klientams tiesiog pasiūlėme kitus kambarius. Bėda, aišku, kad jie jau buvo užsakę geriausius, tad siūlyti teko prastesnius bei grąžinti dalį pinigų. Taip pat vaišinome juos nemokamais pietumis ir pusryčiais. Labai nesinorėjo, kad klientai apie mus paskleistų blogą vardą. Vėliau problema paaštrėjo, nes turbūt vos ne per vieną savaitę sugedo visi kiti likę kondicionieriai. Negalėjome patikėti savo ausimis ir akimis, tačiau taip tikrai nutiko – jie vienas po kito nutraukė savo gyvenimą ir nustojo veikti. Tada ja reikėjo imtis kažko daugiau. Surengėme koncertą salėje, leidome naudotis baseinu ir tiems, kas už jį nemokėjo, visus vaišinome nemokamu maistu. Reikėjo nepasidaryti nuostolio, tačiau atrodė, kad tai bus tiesiog neįmanoma.

Stengėmės ir išspręsti

Aišku, buvo klausimas, gal tiesiog nupirkti greitai kitus kondicionierius ar bent jau tuos didelius besisukančius ventiliatorius į kiekvieną kambarį. Bet mes negalėjome sau leisti išlaidauti dar labiau, juk jau klientų nepatogumų kompensacija buvo visai nemažai laiko ir pelno pareikalavęs dalykas. O kas tada? Taigi, mes pasikvietėme meistrus. Žinojome, kad lauksime apie savaitę. Tik tada galėsime nuspręsti, ką daryti toliau. Juk reikia apgalvoti: ar perkame naujus, ar taisome šiuos senus.

Meistras pasakė, kad šie kondicionieriai yra vos ne kaip muliažas, jie tiesiog nieko nedaro. Jie gali veikti esant normaliai temperatūrai, bet per karščius sugenda. Tai ne pirmas jo susidūrimas su šia produkcija. Jis pasakė, kad taisyti neverta ir pasiūlė nusipirkti kitus, naujus.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *